DUYUSAL OYUN-JÖLE HAVUZU YAPIMI

Duyusal oyunlar çocukların hem oynamaktan çok zevk aldıkları hemde 5 duyu organına hitap ettiği için gelişimlerini olumlu yönde destekleyen oyunlardır.

Çocuğumuz hiç bir komut olmadan önündeki nesne ile oynarken hem keşfeder hemde farklı duyu organlarını çalıştırarak bilişsel ve fiziksel olarak gelişimini sağlar.

Orkun ve Batur ile bu tarz oyunları oynamayı çok seviyorum.Genellikle oyuna bende dahil oluyorum.Bir jöle ile oynamak kimin hoşuna gitmez ki!Biz yetişkinlerinde stres atması için bire bir duyusal oyunlar.




Duyusal oyunlar oynarken değişik müzikler açarak oyunu daha zevkli bir hale dönüştürebilirsiniz.Ben ve çocuklarım oyun oynarken hep hafif bir müzik açıyorum, size de tavsiye ederim.




Bu duyusal oyunu marketten satın aldığım bitkisel jel karışımı ile yaptım.500 ml. suyu önce kaynattım.Kaynamış suya toz karışımı ilave ederek erittim.5-8 dakika arası ılıması için bekledim ve içine oyuncaklarımı attım.Daha sonra soğuması ve donması için buzdolabına koydum.




Soğuk kavramını vurgulamak için ben buzdolabına koydum.Oda sıcaklığında 2-3 saat gibi bir süre beklemesi de yeterli olacaktır.


''Emeksiz yemek olmaz.''Hele ki çocuklarımızın gelişimlerini desteklemek için emek vermek şart...  Hepinize bol oyunlu mutlu ,mesut günler dilerim. İnstagram hesabım @esereklianne takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEOMETRİK ŞEKİLLERİ NASIL ÖĞRETİYORUM? ETKİNLİK.

EVDE MUKAVVADAN OYUNCAK YAPIMI (OTOPARK VE OTO YIKAMA )