BEBEK ÇANTASI TERCİHİM

Ben de ilk oğlum Orkun’a hamileyken gidip omuzdan askılı bir bebek çantası almıştım. Hatta yetinmemiş 2 boy almıştım. Küçük boyu gece çıkarsak daha şık olur olur diye düşünmüştüm. Kimse bana demedi ki kızım iki elinin boşta olması lazım. Çanta omuzundan sürekli düşer bebekle rahat edemezsin diye!

Gerçi dese bile ilk kez anne olmak daha farklı bir duygu durumu. Her şeyi almalıyım çılgınlığı geliyor insana. Çevremizdekiler ne söylerse söylesin vitesi boşa alıp devam ediyoruz yolumuza.

Deneyimleyip öğrendim ki sırt çantası bir annenin her şeyiymiş. Tek çocukla kendi sırt çantanızı rahatlıkla kullanabilirsiniz. Ben öyle yapmıştım. Gidip yeni bir tane almadım.

Sorun iki çocuklu bir anne olduğumda başladı. Normal sırt çantam ile dışarı çıkarken ne kadar özenerek hazırlarsam hazırlayayım gün sonunda tüm kıyafetler birbirine giriyordu. Her zaman da hangi çocuğumun eşyasını alt tarafa yerleştirdiysem onun ihtiyacı hep daha fazla olurdu. Sonuç terli ve lekeli olan kıyafetlerle temizlerin karıştığı, 2 oğlumun eşyalarının birbirine girdiği bir çanta ile eve geri dönüyordum. Tüm çantayı yıkamak zorunda kalıyordum

İnternetten baya bir model araştırdıktan sonra şimdi kullandığım çantayı aldım. Ve verdiğim karardan çok memnun kaldım.



Diğer bebek sırt çantalarından bu çantayı farklı kılan tek ve en önemli özelliği bir dolap gibi iki yandan açılarak yerleştirdiğiniz tüm eşyaları görmenize olanak vermesi.Bu sayede hangi eşyaya ihtiyacım varsa onu çekip alabiliyorum. Asla bir karışıklık olmuyor.




Islak mendil gözünün de tam çantanın ortasında olması çok kullanışlı olmuş, mendilin çantada kaybolma ya da hangi göze koyduğumuzu unutup arama ihtimali sıfır.




Yanda ki gözlerinin fazla oluşu 2 oğlumun eşyaları için bir organizasyon yapmama olanak tanıdığı için çok memnun kaldım. Bir tarafa Orkun’un oyuncak, boya kalemi, kağıt gibi eşyalarını koyarken diğer tarafa Batur’un emzik, suluk ve oyuncakları şeklinde düzenliyorum.



Çantanın iç tarafında bebek bezi yeri, lastikli bir bölme ve benim kirli eşyaları koymak için kullandığım bir göz daha bulunuyor. Bir bebek çantasında ne kadar çok göz varsa o kadar kullanışlı olduğu da kesin.




14 aydır bebek çantamı deniz, dağ, tepe, şehir demeden kullandım. Bir kere tamire gitti. 2 çocuk olunca çok doldurduğum için, ağırlık sebebiyle askı kısmından ve bez koyduğum bölmenin yan taraflarından açılma oldu. Bunu da gayet normal görüyorum.

Yandan askılı şık anne çantalarımız özel günlerde, davetlerde kurtarıcımız olsa da günlük yaşantımda bu sırt çantasını çok memnun kalarak kullanıyorum.

Siz nasıl çantalar tercih ettiniz? Benim gibi biraz sağlamcı ve yedeğinin yedeğini alan bir anne iseniz küçük çantalar sizi de kurtarmayacaktır.

Lütfen görüş ve düşüncelerinizi yorum olarak yazınız.


İnstagram adresim esereklianne takip etmeyi unutmayın! Esenkalın…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DUYUSAL OYUN-JÖLE HAVUZU YAPIMI

GEOMETRİK ŞEKİLLERİ NASIL ÖĞRETİYORUM? ETKİNLİK.

EVDE MUKAVVADAN OYUNCAK YAPIMI (OTOPARK VE OTO YIKAMA )